במאמר זה ניתן לכם טיפים למעבר משרד קל ומוצלח. כל מעבר ממקום למקום אם זה מדירה או בית למקום מגורים חדש, ממקום אחד לאחר, מבית עסק קיים או מפעל למחוז חדש, הוא בגדר פרויקט, פרויקט גדול, מורכב ומאוד מעייף. בניגוד לדירה או בית בו גרים רק כמה נפשות שצריכים לארוז ולהתארגן לקראת ההובלה, במקרה של משרדים זה סיפור אחר. לרוב מדובר בעשרות אנשים שלכל אחד מהם חפציו, ואפילו חדר משלו, ציוד משרדי, ציוד תקשורת, ציוד טכנולוגי, מחשבים, ריהוט בהיקף גדול מאוד, קלסרים עמוסי ניירות, ארכיונים ועוד.
כמובן שעבור מקום קטן ההעברה של כל הציוד תהיה קלה יותר שכן לוודאי תהיה פחות תכולה להעביר כפי שיש כאשר מדובר במשרדים גדולים, אך גם זה לא תמיד המקרה. כמובן שתחום עיסוק משפיע גם הוא על פרויקט הובלת המשרד והמעבר למקום חדש, למה אנחנו מתכוונים? ובכן, משרד עורכי דין למשל יהיה עמוס בקלסרים וניירת, בספרים, ארכיונים גדולים וכל זאת מעבר לציוד התקשורת והמחשוב.
ואם מדובר למשל במשרד של חברת סטארט אפ העובדת על פיתוח אפליקציות, סביר להניח שלא יהיה צורך בארגזים רבים להכלת קלסרים וניירות כי בתחום זה אין הכרח בעותקים קשיחים, לפחות לא כמו במשרדים של עורכי דין או רואי חשבון.
עומדים לעבור למשרדכם החדש? קבלו מאתנו 3 טיפים חשובים
אתם עוברים למשרדכם חדשים, בשעה טובה ומוצלחת, סימן שאתם במסלול להצלחה ומתקדמים הלאה אל מקום טוב יותר לעסק שלכם. הנה 3 טיפים שיעזרו לכם:
1. בחרו בחרת הובלות מקצועית כדי לא לבזבז זמן וכסף – כאשר צריך להעביר עסק, הרי שחייבים לעשות זאת ביעילות ובמהירות כי כל זמן בו המקום לא עובד, הוא זמן בו מתבזבז כסף, שכן עובדי המקום לא עובדים, והעסק לא מייצר רווחים באופן אקטיבי כל עוד הוא מושבת לרגל המעבר.
2. הזמינו מחברת ההובלות שירות אריזה – האריזה לפי המעבר היא כאב ראש. צריך למיין, לסדר לארגן, לארוז ציוד רגיש, לארוז באופן מסודר את כל התכולה, לדאוג לארגזים ולציוד אריזה, לדאוג לצוות כוח אדם שיהיה אחראי על האריזות, בקיצור תהליך האריזה שואב הרבה אנרגיות וזמן. לכן, בהמשך לטיפ הקודם על עבודה יעילה וזריזה, תפטרו את עצמכם מהבלגן הזה והזמינו שירות אריזה מקצועי מחברת ההובלות אשר מספקת לכם שירות. כך תהליך האריזה יעשה באופן הטוב והמסודר ביותר, וכן בזמן קצר ככל הניתן.
3. הזמינות מחברת ההובלות שירות פירוק והרכבה – מלבד שירותי האריזה, שירות נוסף וחשוב שגם הוא יכול לחסוך לכם הרבה מאוד זמן וכסף, הוא שירות פירוק והרכבה. במקום להזמין ספק שירות נוסף ולנסות לתמרן בינו לבין ההתארגנות לקראת ההובלה ולקראת המעבר וההתאקלמות למקום החדש, הזמינו שירות פירוק והרכבה של כל הציוד והריהוט במשרדים וכך הכל יהיה קל יותר, כאשר ספק שירות אחד עליו אתם סומכים יכול לבצע עבורכם את רוב העבודה הכרוכה במעבר, זה מקל מאוד.
איך לצלוח מעבר משרד בקלות
אז איך צולחים מעבר משרד בקלות? בוחרים בנו לבצע את ההובלה עבורכם ותוכלו להסיר כל דאגה מלבכם! אנו בחברת רוזנברג מוברס נקפיד לספק לכם שירות אדיב ומקצועי, יעיל ומהיר אם תעברו למשרדכם החדש. המטרה שלנו היא שהמעבר יתבצע על הצד הטוב ביותר, על מנת להקל עליכם במעבר עד כמה שאפשר. כפי שצוין קודם, אנו תמיד ממליצים ללקוחותינו לקחת את שירותי האריזה שלנו וכן את שירות פירוק והרכבה. כמו כן אנו מציעים שירות נוסף אם רלוונטי, והוא אחסון חפצים זמני. מתן שירות איכותי הוא אבן היסוד של החברה שלנו ונעשה למען כל לקוח ולקוח את המרב והמיטב.