רבים מהאנשים שנמצאים בתהליך של מעבר דירה, בית או משרד נכנסים במהלך התקופה הזו ללחצים ולמתחים. אין ספק כי מדובר בתהליך מורכב הדורש המון מחשבה קדימה, תיאומים, סידורים וארגונים הן לפני המעבר, הם ביום המעבר והן בשבועות שאחרי. פרט לעובדה שעלינו להשוות בין כמה חברות הובלות בפתח תקווה והסביבה, זאת לפני שנקבל את ההחלטה הסופית ההוכחות בשטח מראות כי אנשים שבחרו לעבור דירה על פי לוח זמנים אותו בנו מראש היו חשופים לפחות בלתמי״ם ועברו את התקופה הזו בצורה טובה, מהירה וחלקה יותר בהשוואה לכאלה שלא עבדו על פי תכנית מסודרת ואמרו לעצמם ״מה שיהיה יהיה״. במאמר הבא בחרנו לספק לכם כמה טיפים ורעיונות שיסייעו לכם לבנות תכנית לוח זמנים מסודרת לתקופת המעבר.
הובלות בפתח תקווה : קיימו פגישה עם החברה – המתכון למעבר יעיל
לאחר שבחרתם חברת הובלות בפתח תקווה על פי קריטריונים רלוונטיים כמו מחיר, זמינות, חוזה עבודה מסודר, ביטוח וכדומה, מומלץ מאוד לקיים פגישה ביניכם לבין חברת ההובלות. לא רק שפגישה מהסוג הזו תמנע הפתעות בתשלומים ושינויים ביום המעבר, דבר שעלול להוסיף כמה רמות למפלס העצבים שלכם, האדם שאחראי על ההובלה שלכם יוכל להעריך את זמני ההובלה בפועל, יוכל להתייחס לכמות הדברים שאתם מעבירים, מה שיסייע עד מאוד לשאר המעבר וימנע כל מיני דברים לא צפויים שפעמים רבות מתרחשים במהלך הובלות ומעברי דירה.
זה המקום לציין גדלים של חפצים כבדים, כמות תכולה הן של החפצים והן של שאר הפריטים. זה גם בדיוק הרגע שבו המוביל יוכל לבחון מעברים צרים, מדרגות ללא מעלית, חפצים כבדים כמו פסנתר למשל ושאר דברים שמשפיעים בסופו של דבר על מחיר ההובלה ולא פחות חשוב על לוח הזמנים של המעבר בפועל. בקשו מהמוביל להעריך כמה זמן עלול לקחת מרגע הטעינה עד רגע הפריקה והוסיפו לזה משהו כמו בין שעתיים לשלוש אקסרה. ההמלצה הטובה ביותר שאתם יכולים לאמץ היא לקחת יום חופש מהעבודה באותו יום. במידה וזה לא מתאפשר נסו אולי לעבוד מהבית תוך כדי תנועה ומצאו סידור לילדים ולבעלי חיים ביום המעבר.
תאמו מראש את פריקת התכולה ונותני שירותים אחרים
מאוד חשוב לוודא מול חברת ההובלות בפתח תקווה כי לאחר תהליך הטעינה של החפצים, מתקיים תהליך פריקה וכי אין עוד כל מיני סידורים לחברת ההובלות בדרך. הבהרת סעיף זה מול חברות ההובלות תמנע אי נעימויות, לכן הכל חייב להיות ברור ומובהר לפני המעבר. בנוסף, חשוב לתאם זמנים עם נותני שירותי אחרים כמו ספק אינטרנט וטלפון, חשמלאי, מנעולן, חברת הכבלים ועוד. דבר נוסף שעלול להשפיע על איכות המעבר הוא החניה של המשאית. מאוד חשוב לוודא שאתם יודעים איפה המשאית אמורה לחנות הן בתהליך העמסה והן בתהליך הפריקה. דבר נוסף שיחסוך לכם המון זמן בעיקר בפריקה אבל גם באריזה הוא סימון של הארגזים על פי חללים.
אל תשכחו להצטייד בכל ציוד האריזה לפחות שבוע לפני המעבר בין אם זה סכין יפני, נייר פצפצץ לדברים שבירים, מרקרים, עיתונים ישנים, ארגזים בשלל גדולים וכל מה שיכול לעזור. הדבר יחסוך לכם זמן והרבה כאבי ראש. ביום המעבר, לפני שאתם משחררים את המובילים, ודאו כי באמת כל התכולה הגיעה, תוכלו לעשות זאת על ידי רשימה מסודרת אותה תכינו מראש, סוג של צ’ק ליסט כזה, ספרו את מספר הארגזים ורק אז היפרדו מהמובילים לשלום.